Φάση Σεναρίου

Μουσική (Γυμνάσιο)

Διάλογος με τρόπο μουσικό: Αντιφωνία

2 ώρες

Αφόρμηση

5λεπτά

Ο εκπαιδευτικός χαιρετίζει τους μαθητές του και του ανταπαντούν. Χτυπά ρυθμικά σχήματα με τα χέρια του ή στο σώμα του (body percussion) και οι μαθητές τα επαναλαμβάνουν αμέσως. Στη συνέχεια, ζητά από τους μαθητές να του περιγράψουν τη διαδικασία που λαμβάνει χώρα (ερώτηση - απάντηση ) και αν γνωρίζουν μουσικά έργα ή τραγούδια, όπου συναντάται. 

 

Ερώτηση - Απάντηση (Call and Response): Είναι τρόπος επικοινωνίας και είναι βασικό στοιχείο μουσικής φόρμας. Αποτελείται από δύο ξεχωριστές φράσεις, που συνήθως εκτελούνται από διαφορετικούς εκτελεστές και η δεύτερη ακούεται ως άμεση ανταπόκριση στην πρώτη φράση (Σταυρίδης, Μ., Σκορδή, Μ., & Χατζηγεωργίου-Λυμπουρή, Α.: Μουσική Α΄ Γυμνασίου, Βιβλίο μαθητή σελ. 8). 


Ερώτηση - Απάντηση: Ορισμός


Δημιουργός Σεναρίου: ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ ΠΕΡΑΚΑΚΗ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΤΣΕΡΠΕ ΓΕΩΡΓΙΑ-ΜΑΡΙΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΔΑΛΙΑΝΟΥΔΗ ΕΙΡΗΝΗ(ΡΕΝΑΤΑ) (Συντονιστής)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Διάλογος με τρόπο μουσικό: Αντιφωνία» έχει χαρακτηρισθεί ως Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).
2247