Φάση Σεναρίου
Μουσική (Γυμνάσιο)
Τραγουδώ, ακούω, εφαρμόζω
25λεπτά
Οικεία στους μαθητές μουσικά παραδείγματα συνδυασμένα με βιωματικές δραστηριότητες (τραγούδι, μουσική εκτέλεση, ακρόαση) συμβάλλουν στην εμπέδωση της έννοιας "αντιφωνία".
Ντιρλαντά Διευκρίνιση
Η παρτιτούρα του παραδοσιακού τραγουδιού της Καλύμνου "Ντιρλαντά" περιέχεται στο "Ανθολόγιο Μουσικών Κειμένων, Α΄, Β΄, Γ΄ Γυμνασίου" (Μόσχος, Κανδυλάκη & Τόμπλερ, 2007) σελ. 37.
Για την πραγματοποίηση των προτεινόμενων δραστηριοτήτων οι μαθητές συνεργάζονται σε μικρές ομάδες. Μπορούν ακόμα να αναζητήσουν και άλλα τραγούδια που να περιέχουν ερώτηση - απάντηση,
Και τι ζητάω Διευκρίνιση
"Και τι ζητάω", στ. Γ. Γεωργακόπουλος, μουσ. Λαυρέντης Μαχαιρίτσας. Δίσκος: Έτσι δραπετεύω απ' τις παρέες (1999).
Οι μαθητές μπορούν να αναζητήσουν τραγούδια από όλα τα είδη μουσικής που να περιέχουν ερώτηση - απάντηση,
Δημιουργός Σεναρίου: ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ ΠΕΡΑΚΑΚΗ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΤΣΕΡΠΕ ΓΕΩΡΓΙΑ-ΜΑΡΙΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΔΑΛΙΑΝΟΥΔΗ ΕΙΡΗΝΗ(ΡΕΝΑΤΑ) (Συντονιστής)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
(τι
είναι;)
Το σενάριο «Διάλογος με τρόπο μουσικό: Αντιφωνία» έχει χαρακτηρισθεί ως
Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής
εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι,
Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).