Φάση Σεναρίου
Μουσική (Γυμνάσιο)
Αναζητώντας την αντιφωνία
25λεπτά
Οι μαθητές θα έρθουν σε επαφή με έργα από διαφορετικά είδη μουσικής, στα οποία συναντάται η ερώτηση - απάντηση.
Ακούω και θυμάμαι: Standing in the need of prayer Διευκρίνιση
Οι μαθητές μπορούν να τραγουδήσουν το τραγούδι. Η παρτιτούρα του περιέχεται στο Βιβλίο του μαθητή "Μουσική Α΄ Γυμνασίου" σελ. 13, σε ελληνική απόδοση από τη Μ. Σκορδή.
Το αρχείο ήχου που περιέχεται το τραγούδι προέρχεται από μετατροπή του αντίστοιχου βίντεο στο youtube (https://www.youtube.com/watch?v=x90HfUJl6eY).
Ακούω και θυμάμαι: Γιαλό γιαλό Διευκρίνιση
Η παρτιτούρα του τραγουδιού περιέχεται στο "Ανθολόγιο Μουσικών Κειμένων, Γυμνασίου" σελ. 78. Ανήκει στην αστικο-λαϊκή μουσική παράδοση των Επτανήσων, την Κεφαλλονίτικη Καντάδα.
Οι μαθητές μπορούν να τραγουδήσουν το τραγούδι συνοδεύοντάς το με μουσικά όργανα.
Το αρχείο ήχου που περιέχεται το τραγούδι προέρχεται από μετατροπή του αντίστοιχου βίντεο στο youtube https://www.youtube.com/watch?v=8a--AIzWkt0.
Το αρχείο ήχου που περιέχεται το τραγούδι προέρχεται από μετατροπή του αντίστοιχου βίντεο στο youtube https://www.youtube.com/watch?v=8a--AIzWkt0.
Ακούω και θυμάμαι: Ο πιο καλός ο μαθητής Διευκρίνιση
Οι μαθητές μπορούν να τραγουδήσουν και να χορέψουν το τραγούδι συνοδεύοντάς το με μουσικά όργανα. Παρτιτούρα του τραγουδιού περιέχεται στο "Ανθολόγιο Μουσικών Κειμένων, Γυμνασίου" (Μόσχος, Κανδυλάκης & Τόμπλερ, 2007, σελ. 75).
Το αρχείο ήχου που περιέχεται το τραγούδι προέρχεται από μετατροπή του αντίστοιχου βίντεο στο youtube (https://www.youtube.com/watch?v=jwB1IbeQGBM).
Ακούω με προσοχή Διευκρίνιση
Οι απαντήσεις βασίζονται στα ηχητικά παραδείγματα που προηγήθηκαν.
Τα μουσικά παραδείγματα περιέχονται στους ψηφιακούς δίσκους που συνοδεύουν τα σχολικά εγχειρίδια, αλλά μπορούν να αναζητηθούν και σε άλλες πηγές.
Δημιουργός Σεναρίου: ΕΛΙΣΣΑΒΕΤ ΠΕΡΑΚΑΚΗ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΤΣΕΡΠΕ ΓΕΩΡΓΙΑ-ΜΑΡΙΑ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΔΑΛΙΑΝΟΥΔΗ ΕΙΡΗΝΗ(ΡΕΝΑΤΑ) (Συντονιστής)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
(τι
είναι;)
Το σενάριο «Διάλογος με τρόπο μουσικό: Αντιφωνία» έχει χαρακτηρισθεί ως
Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής
εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι,
Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).