Φάση Σεναρίου
Μαθηματικά (ΔΕ) (Γενικό Λύκειο)
Διδάσκοντας Μαθηματικά με Τ.Π.Ε. Θέμα: «Διανύσματα: Έννοιες, Πράξεις, Ανάλυση, Συντεταγμένες»
3 ώρες
Δραστηριότητα 3: Πράξεις – Ανάλυση Διανύσματος (2)
90λεπτά
Φύλλα Εργασίας
3_praxeis_analysi.pdf
Ο μαθητής:
- παρακολουθεί και συμμετέχει με κίνηση στην απόδειξη της γεωμετρικής πρότασης που πρώτος ο Ήρων ο Αλεξανδρεύς απέδειξε, τον 1ο π.χ. αιώνα
- μετατοπίζει διανύσματα, αυξομειώνει τα μέτρα τους, τα καθιστά διαδοχικά και δημιουργεί το άθροισμα και τη διαφοράς τους,
- μετατοπίζει διανύσματα, αυξομειώνει τα μέτρα τους, δημιουργεί με παράλληλη μετατόπιση είδωλά τους με κοινή αρχή, εντοπίζει το άθροισμα και τη διαφορά τους, με τον κανόνα του παραλληλογράμμου,
- δημιουργεί το γινόμενο αριθμού επί διάνυσμα, ανακαλύπτει τη σχέση του γινομένου με το αρχικό διάνυσμα,
- ανακαλύπτει τον τρόπο ανάλυσης διανύσματος σε δύο συνιστώσες,
Πράξεις Διανυσμάτων, Ανάλυση Διανύσματος
Δημιουργός Σεναρίου: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΟΛΟΤΑΚΗΣ (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
(τι
είναι;)
Το σενάριο «Διδάσκοντας Μαθηματικά με Τ.Π.Ε. Θέμα: «Διανύσματα: Έννοιες, Πράξεις, Ανάλυση, Συντεταγμένες»» έχει χαρακτηριστεί ως Βέλτιστο
(βαθμολογία 70 μονάδων και άνω) ύστερα από αξιολόγηση που πραγματοποιήθηκε
από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.