Φάση Σεναρίου
Φυσική (ΔΕ) (Γενικό Λύκειο)
Αξιολόγηση – Η εφαρμογή της γνώσης επί το έργον
45λεπτά
Σε αυτό το στάδιο οι μαθητές καλούνται να απαντήσουν σε μια σειρά από δραστηριότητες διαδραστικού τύπου ακολουθώντας τα αντίστοιχα φύλλα εργασίας για να ελεγχθεί ο βαθμός εμπέδωσης της αποκτηθείσας γνώσης. Και πάλι ο εκπαιδευτικός πρέπει να καθοδηγήσει σωστά τους μαθητές του καθ’ όλη την διάρκεια της φάσης, ενισχύοντας και ενθαρρύνοντας τους συνεχώς.
Το φύλλο εργασίας 1 υλοποιείται εκτελώντας τις δραστηριότητες 4.1Α και 4.1Β, το φύλλο εργασίας 2 υλοποιείται εκτελώντας τις δραστηριότητες 4.2Α και 4.2Β και το φύλλο εργασίας 3 υλοποιείται εκτελώντας τις δραστηριότητες 4.3Α και 4.3Β κατά σειρά ανάλογα με την διδακτική ώρα στην οποία βρίσκεστε σύμφωνα με το γενικό περίγραμμα του σεναρίου.
Δραστηριότητα 4.3Α: Έργο - δυναμική ενέργεια Διευκρίνιση
Επιλέξτε από τις προτεινόμενες απαντήσεις κάνοντας κλικ με τον κέρσορα την σωστή.
Δραστηριότητα 4.2Α: Έργο δύναμης
Δραστηριότητα 4.2Α: Έργο δύναμης Διευκρίνιση
Να σύρετε με τον κέρσορα την σωστή απάντηση προς το κενό της έκφρασης που ταιριάζει.
Δραστηριότητα 4.1Α: Η έννοια του έργου Διευκρίνιση
Να συμπληρώσετε στο κενό της κάρτας ερωτήσεων ΚΕ σε ΔΕ ή ΔΕ σε ΚΕ αν έχουμε μετατροπή από κινητική σε δυναμική ενέργεια ή αντίστροφα.
Δραστηριότητα 4.1Β: Η έννοια του έργου Διευκρίνιση
Από τις λέξεις που δίνονται μετά από την άνω και κάτω τελεία ή το ερωτηματικό κάνουμε κλικ στην σωστή.
Δραστηριότητα 4.2Β: Έργο δύναμης
Δραστηριότητα 4.3Β: Έργο δύναμης - Ενέργεια
Δημιουργός Σεναρίου: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΘΕΟΔΩΡΙΔΗΣ (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
(τι
είναι;)
Το σενάριο «Έργο Δύναμης: Μια Σχέση που Αντανακλά την Ενέργεια » έχει χαρακτηριστεί ως Επαρκές
(βαθμολογία 50 μονάδων μέχρι 69.5) ύστερα από αξιολόγηση που
πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.