Φάση Σεναρίου

Καλλιτεχνικά / Εικαστικά (Δημοτικό)

Το ατομικό - ομαδικό πορτραίτο διαχρονικά και η περίπτωση του Άντυ Γουόρχολ.

3 ώρες

Ψηφιακή επεξεργασία φωτογραφιών. Πειραματισμοί.

25λεπτά

Εφόσον οι μαθητές κατανοήσουν τη σχεδιαστική και χρωματική ιδιομορφία των πορτρέτων του Γουόρχολ, τους παροτρύνουμε να επεξεργαστούν στον ηλεκτρονικό υπολογιστή χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα GIMP, τη δική τους φωτογραφία, εφαρμόζοντας ανάλογες τεχνικές. Συγκεκριμένα τους προτρέπουμε να χρησιμοποιήσουν 4-5 σχηματικές ενότητες με 4 αντίστοιχα χρώματα με φθίνουσα χρωματική ένταση. Για την ευκολότερη λειτουργία των μαθητών στο περιβάλλον του προγράμματος, προετοιμάζουμε μια παρουσίαση - οδηγό χρήσης του. Σε δεύτερη φάση, στην σχηματικά επεξεργασμένη φωτογραφία τους ζητάμε να τοποθετούν τετράδες χρωμάτων με φθίνουσα χρωματική ένταση και κάθε φορά να "σώζουν" το αποτέλεσμα. Καλό είναι κάθε μαθητής να σώσει τουλάχιστον 4 χρωματισμένες εκδοχές της φωτογραφίας του και μία ασπρόμαυρη η οποία θα εκτυπωθεί.


Οδηγός χρήσης GIMP για Ποπ-αρτ πορτρέτο

Σε αυτόν τον οδηγό θα δεις βήμα - βήμα πως θα μετατρέψεις μια φωτογραφία σου σε ασπρόμαυρη, πως θα την απλοποιήσεις ώστε να είναι έτοιμη να επιζωγραφιστεί και πως μπορείς να πειραματιστείς ψηφιακά τοποθετώντας χρώματα.

Δημιουργός Σεναρίου: ΦΟΙΒΟΣ ΣΟΦΙΚΙΤΗΣ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΑΡΤΣΑΚΑ ΕΛΕΝΗ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΛΑΖΑΡΟΥ ΣΩΤΗΡΙΑ (Συντονιστής)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Το ατομικό - ομαδικό πορτραίτο διαχρονικά και η περίπτωση του Άντυ Γουόρχολ.» έχει χαρακτηρισθεί ως Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).
550