Φάση Σεναρίου
Καλλιτεχνικά / Εικαστικά (Δημοτικό)
Το ατομικό - ομαδικό πορτραίτο διαχρονικά και η περίπτωση του Άντυ Γουόρχολ.
Ψηφιακή επεξεργασία φωτογραφιών. Πειραματισμοί.
Εφόσον οι μαθητές κατανοήσουν τη σχεδιαστική και χρωματική ιδιομορφία των πορτρέτων του Γουόρχολ, τους παροτρύνουμε να επεξεργαστούν στον ηλεκτρονικό υπολογιστή χρησιμοποιώντας το πρόγραμμα GIMP, τη δική τους φωτογραφία, εφαρμόζοντας ανάλογες τεχνικές. Συγκεκριμένα τους προτρέπουμε να χρησιμοποιήσουν 4-5 σχηματικές ενότητες με 4 αντίστοιχα χρώματα με φθίνουσα χρωματική ένταση. Για την ευκολότερη λειτουργία των μαθητών στο περιβάλλον του προγράμματος, προετοιμάζουμε μια παρουσίαση - οδηγό χρήσης του. Σε δεύτερη φάση, στην σχηματικά επεξεργασμένη φωτογραφία τους ζητάμε να τοποθετούν τετράδες χρωμάτων με φθίνουσα χρωματική ένταση και κάθε φορά να "σώζουν" το αποτέλεσμα. Καλό είναι κάθε μαθητής να σώσει τουλάχιστον 4 χρωματισμένες εκδοχές της φωτογραφίας του και μία ασπρόμαυρη η οποία θα εκτυπωθεί.
Οδηγός χρήσης GIMP για Ποπ-αρτ πορτρέτο Διευκρίνιση
Δημιουργός Σεναρίου: ΦΟΙΒΟΣ ΣΟΦΙΚΙΤΗΣ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΑΡΤΣΑΚΑ ΕΛΕΝΗ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΛΑΖΑΡΟΥ ΣΩΤΗΡΙΑ (Συντονιστής)