Φάση Σεναρίου

Καλλιτεχνικά / Εικαστικά (Δημοτικό)

Το ατομικό - ομαδικό πορτραίτο διαχρονικά και η περίπτωση του Άντυ Γουόρχολ.

3 ώρες

Ζωγραφική σε επεξεργασμένες φωτογραφίες

45λεπτά

Έχοντας την ασπρόμαυρη εκτύπωση της επεξεργασμένης εικόνας του ο κάθε μαθητής, καλείται να την επιζωγραφίσει με λαδοπαστέλ, με τα χρώματα της επιλογής του. Έχει ήδη την εμπειρία από τις ψηφιακές χρωματικές δοκιμές του. Είναι στην διακριτική του ευχέρεια  πως θα διαχειριστεί το άπλωμα των χρωμάτων καθώς και η υφή που θα δημιουργηθεί. Σίγουρα η επαφή με τη χειρονομία θα αλλοιώσει την απόλυτη σχηματοποίηση του Η/Υ, αυτό όμως θα προσδώσει ενδιαφέρον στην εικαστική τους εργασία. Η παρέμβαση στην ψηφιακή σχηματοποίηση και η  αξιοποίηση της χειρονομίας είναι άλλωστε το ζητούμενο και ο εκπαιδευτικός πρέπει να παροτρύνει προς την κατεύθυνση της τροποποίησης των προϋπαρχόντων στοιχείων ή και την προσθήκη νέων. 


Αντίστοιχες εργασίες μαθητών ΣΤ' τάξης


Δημιουργός Σεναρίου: ΦΟΙΒΟΣ ΣΟΦΙΚΙΤΗΣ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΑΡΤΣΑΚΑ ΕΛΕΝΗ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΛΑΖΑΡΟΥ ΣΩΤΗΡΙΑ (Συντονιστής)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Το ατομικό - ομαδικό πορτραίτο διαχρονικά και η περίπτωση του Άντυ Γουόρχολ.» έχει χαρακτηρισθεί ως Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).
551