Φάση Σεναρίου

Καλλιτεχνικά / Εικαστικά (Δημοτικό)

Το ατομικό - ομαδικό πορτραίτο διαχρονικά και η περίπτωση του Άντυ Γουόρχολ.

3 ώρες

Σύνθεση ομαδικού πορτρέτου.

25λεπτά
Φύλλα Εργασίας
fyllo_axiologisis_anty_goyorhol_pop_art_sofikitis.doc

Έχοντας πάρει την κατάλληλη ανατροφοδότηση, οι μαθητές καλούνται να συνεργαστούν και να συνθέσουν το ομαδικό πορτραίτο του τμήματος ή και της τάξης τους. Καλούνται να δημιουργήσουν σχέσεις μεταξύ των ατομικών πορτρέτων, χρωματικές και συνθετικές και να τις νοηματοδοτήσουν μέσα από τις διαπροσωπικές τους σχέσεις. Είναι μια άσκηση συνύπαρξης, όπου δεν υπάρχει λόγος να κρύψουμε τίποτα, αρκεί να γίνεται στα πλαίσια της αποδοχής του διαφορετικού. Ειδικά για τους μαθητές τις ΣΤ τάξης, αυτή η δράση ενδείκνυται για το τέλος της χρονιάς στο πλαίσιο της αποφοίτησης. Μπορούν να δημιουργήσουν μια εικαστική σύνθεση που θα τους θυμίζει το κλείσιμο του πρώτου μεγάλου κύκλου φοίτησης, του Δημοτικού Σχολείου.


Ομαδικό Ποπ-αρτ πορτρέτο

Στην παραπάνω εικόνα βλέπεις ένα παράδειγμα σύνθεσης ατομικών μαθητικών πορτρέτων.

Δημιουργός Σεναρίου: ΦΟΙΒΟΣ ΣΟΦΙΚΙΤΗΣ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΑΡΤΣΑΚΑ ΕΛΕΝΗ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΛΑΖΑΡΟΥ ΣΩΤΗΡΙΑ (Συντονιστής)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Το ατομικό - ομαδικό πορτραίτο διαχρονικά και η περίπτωση του Άντυ Γουόρχολ.» έχει χαρακτηρισθεί ως Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).
553