Φάση Σεναρίου

Ευέλικτη Ζώνη (Δημοτικό)

Χρήση του Διαδικτύου από μαθητές του Δημοτικού Σχολείου

3 ώρες

Επίλυση Προβλήματος

40λεπτά
Φύλλα Εργασίας
3o_fyllo_ergasias.doc

Δίνεται στους μαθητές το 3ο Φύλλο Εργασίας με το οποίο τους ζητείται μελετήσουν και συζητήσουν τα κριτήρια αξιολόγησης ιστοσελίδων. Αφού τα μελετήσουν, ακολουθεί συζήτηση στην ολομέλεια.

Κατόπιν ακολουθεί συζήτηση για τα πνευματικά δικαιώματα και το διαδίκτυο ενώ ο εκπαιδευτικός προβάλλει στην τάξη την σχετική ιστοσελίδα από το σχολικό δίκτυο:

http://internet-safety.sch.gr/IS/html/ope_kaytos.htm  

Στη συνέχεια, οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες, προκειμένου να αξιολογήσουν τις ιστοσελίδες που προτείνονται από τον εκπαιδευτικό και συγκεκριμένα:

•     Ομάδα 1: http://www.mikrapaidia.gr/

•     Ομάδα 2: http://www.mathitis.gr

•     Ομάδα 3: http://www.imeakia.gr

•     Ομάδα 4: http://www.jele.gr/

Μετά την ολοκλήρωση της αξιολόγησης, οι ομάδες παρουσιάζουν στην ολομέλεια τις ιστοσελίδες μαζί με τα αποτελέσματα που κατέγραψαν και καταλήγουν όλοι μαζί στο ποιες ιστοσελίδες θεωρούν κατάλληλες για να τις επισκέπτονται συχνά.


Αξιολόγηση και Αξιοποίηση των Πηγών και των Ιστοσελίδων

Ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με το θέμα

Οι ασκήσεις αφορούν συγκεκριμένες θεματικές και μπορούν να προσφέρουν αφορμή για γόνιμο διάλογο, σκέψη και σχολιασμό.

Δημιουργός Σεναρίου: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΜΑΝΑΤΙΔΗΣ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΙΤΣΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ (Συντονιστής)

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ (τι είναι;)
Το σενάριο «Χρήση του Διαδικτύου από μαθητές του Δημοτικού Σχολείου» έχει χαρακτηρισθεί ως Υποδειγματικό ύστερα από εργασία επιστημονικής επιτροπής εμπειρογνωμόνων (Εκπαιδευτικός Αυξημένων Προσόντων, Σχολικοί Σύμβουλοι, Μέλος ΔΕΠ / Επιστημονικό Προσωπικό του ΙΕΠ).
573