Φάση Σεναρίου
Ευέλικτη Ζώνη (Δημοτικό)
Διάλογος και Επιχειρηματολογία
Ο εκπαιδευτικός ξεκινά μια συζήτηση για τη λειτουργία των μηχανών καθώς και μια επιχειρηματολογία για τις καλές και κακές χρήσεις των μηχανών. Η συζήτηση διεξάγεται μεταξύ των ομάδων που έχουν δημιουργηθεί από πριν με τον συντονισμό του εκπαιδευτικού. Κατόπιν ο εκπαιδευτικός συντονίζει και θέτει κριτικές ερωτήσεις, όπως γιατί να δημιουργήσουμε μηχανές και ποια τα αποτελέσματα της χρήσης τους στην ανθρωπότητα. Οι εργασίες των μαθητών μπορούν να αναρτηθούν στο ιστολόγιο της τάξης ή στην ιστοσελίδα του σχολείου. Oι μαθητές παρακολουθούν την ανάγνωση από το δάσκαλο ενός ενδιαφέροντος διαδικτυακού άρθρου, (υπάρχει στα διαδραστικά εργαλεία), για τη χρήση ρομπότ στη διδασκαλία του μαθήματος των Αγγλικών. Ακολουθεί συζήτηση για τα όποια θετικά και αρνητικά στοιχεία εμπεριέχει μια αντίστοιχη πρωτοβουλία και οι μαθητές, χωρισμένοι σε ομάδες που υποστηρίζουν τη δράση αυτή καθώς και σε ομάδες που διαφωνούν, παρουσιάζουν τα επιχειρήματά τους και αναπτύσσουν το θέμα. Στη συνέχεια, τα παιδιά, σε ομάδες, καλούνται να καταγράψουν ορισμένα στοιχεία σε μορφή ιδεοθύελλας είτε στο τετράδιο είτε στο διαδικτυακό εργαλείο https://bubbl.us.
Νότια Κορέα: Ρομπότ-δασκάλες διδάσκουν αγγλικά σε δημοτικά Διευκρίνιση
Δημιουργός Σεναρίου: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΜΑΝΑΤΙΔΗΣ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΙΤΣΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ (Συντονιστής)