Φάση Σεναρίου
Ευέλικτη Ζώνη (Δημοτικό)
Δημιουργία και Κατασκευές
Οι μαθητές με τον συντονισμό και την καθοδήγηση από τον εκπαιδευτικό προχωρούν στον σχεδιασμό και στην κατασκευή κάποιας μηχανής και την παρουσιάζουν στην ολομέλεια της τάξης. Ακολουθεί συζήτηση για τη λειτουργία των μηχανών που κατασκευάστηκαν καθώς και επιχειρηματολογία για τις καλές και κακές χρήσεις των μηχανών. Ο εκπαιδευτικός συντονίζει και θέτει κριτικές ερωτήσεις, όπως γιατί να δημιουργήσουμε μηχανές και ποια τα αποτελέσματα της χρήσης τους στην ανθρωπότητα. Οι κατασκευές των μαθητών μπορούν να παρουσιαστούν και σε κάποια μελλοντική εκδήλωση-ημερίδα του σχολείου για την επιστήμη και την τεχνολογία.
Μετέπειτα, μεταφερόμαστε στο εργαστήρι πληροφορικής, όπου και οι μαθητές δημιουργούν στο πρόγραμμα παρουσίασης PowerPoint ή σε άλλα σχεδιαστικά εργαλεία όπως Geogebra η το SketchUp τη μηχανή με τα στοιχεία-δεξιότητες που εισήγαγαν πιο πριν στις εργασίες τους. Στη συνέχεια, εκτυπώνουν τις εργασίες τους και τις παρουσιάζουν στην ολομέλεια περιγράφοντας και εξηγώντας τις λειτουργίες των μηχανών τους.
Geogebra Διευκρίνιση
Sketch Up Διευκρίνιση
Δημιουργός Σεναρίου: ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΑΜΑΝΑΤΙΔΗΣ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΚΙΤΣΑΚΗ ΒΑΣΙΛΙΚΗ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΚΟΥΛΟΥΜΠΑΡΙΤΣΗ ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ (Συντονιστής)