Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 6 από 6 αποτελέσματα

Βασικές εντολές σχεδίασης στη γλώσσα προγραμματισμού Logo – Εντολή επανάληψης

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Δημιουργία Γεωμετρικών σχημάτων στη γλώσσα προγραμματισμού logo με χρήση της Δομής Επανάληψης.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

ΟΙ ΕΡΙΔΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΤΩΝ ΕΙΚΟΝΩΝ

Ιστορία (ΔΕ), Βυζαντινή και Μεσαιωνική Ιστορία, Θρησκεία

Η δομή επανάληψης στο προγραμματιστικό περιβάλλον SCRATCH

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Εισαγωγή στις δομές δεδομένων Στοίβα και Ουρά με τη βοήθεια του Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Η έννοια της μεταβλητής και της λίστας με την βοήθεια του λογισμικού Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές