Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 10 από 47 αποτελέσματα

Δομή επανάληψης με τη βοήθεια της γλώσσας προγραμματισμού Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Εισαγωγή στη δομή επιλογής - Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Εισαγωγή στην επεξεργασία κειμένου (πληκτρολόγηση και εισαγωγή εικόνων)

Πληροφορική, Λογισμικό, Επεξεργασία Κειμένου

Οι εντολές ελέγχου εάν … τότε … & εάν...τότε...αλλιώς... στο Scratch 2.0, μέσα από τη δημιουργία διαδραστικού παιχνιδιού.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Το θαυματουργό υγρό της ζωής (Το Κυκλοφορικό Σύστημα στον Άνθρωπο)

Βιολογία, Μεταφορά ουσιών, Άνθρωπος- Κυκλοφορικό σύστημα

Ταξινόμηση, φίλτρα, γραφήματα στα υπολογιστικά φύλλα.

Πληροφορική, Λογισμικό, Υπολογιστικό Φύλλο

Η αναπνοή στα φυτά

Βιολογία, Αναπνοή, Φυτικοί οργανισμοί

Το κύτταρο

Βιολογία, Κύτταρο, Ευκαρυωτικό κύτταρο

Ανασκόπηση κυριότερων προγραμματιστικών δομών μέσα από την δημιουργία παιχνιδιού προβλέψεων με χρήση Scratch στο Γυμνάσιο

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Η αναπαραγωγή στον άνθρωπο

Βιολογία, Αναπαραγωγή, Άνθρωπος - Αναπαραγωγικό σύστημα