Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 10 από 38 αποτελέσματα

Δομή επανάληψης με τη βοήθεια της γλώσσας προγραμματισμού Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Εισαγωγή στη δομή επιλογής - Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Mare Nostrum

Ιστορία (ΠΕ), Βυζαντινή και Μεσαιωνική Ιστορία, Θεσμοί, πολιτική οργάνωση και διοίκηση

Η Αγία Σοφία, ένα αριστούργημα της αρχιτεκτονικής

Ιστορία (ΠΕ), Βυζαντινή και Μεσαιωνική Ιστορία, Θρησκεία

Το μουσείο ζωντανεύει

Βιωματικές Δράσεις - ΣΔΕ - Project, Διαθεματική Ομάδα, Θεατρική αγωγή, Θεατρικά είδη, Ιστορία (ΠΕ), Αρχαιότητα (1100 π.Χ.- 4ος μ.Χ. αι.), Θεσμοί, πολιτική οργάνωση, Καλλιτεχνικά / Εικαστικά, Γλυπτική, Ζωγραφική, Σχέδιο και χρώμα, Μαθηματικά (ΠΕ), Γεωμετρία, Μέτρηση Μήκους - Εμβαδού - Όγκου

Οι εντολές ελέγχου εάν … τότε … & εάν...τότε...αλλιώς... στο Scratch 2.0, μέσα από τη δημιουργία διαδραστικού παιχνιδιού.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Πυθαγόρειο θεώρημα

Μαθηματικά (ΔΕ), Γεωμετρία, Μέτρηση Μήκους - Εμβαδού - Όγκου

Ζώντας και πεθαίνοντας στο Βυζάντιο

Ιστορία (ΔΕ), Βυζαντινή και Μεσαιωνική Ιστορία, Κοινωνική οργάνωση και καθημερινή ζωή

Ανασκόπηση κυριότερων προγραμματιστικών δομών μέσα από την δημιουργία παιχνιδιού προβλέψεων με χρήση Scratch στο Γυμνάσιο

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Το Πυθαγόρειο θεώρημα και το αντίστροφό του. Εφαρμογή τους σε δυο ενδιαφέροντα προβλήματα.

Μαθηματικά (ΔΕ), Γεωμετρία, Μέτρηση Μήκους - Εμβαδού - Όγκου