Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 10 από 27 αποτελέσματα

Δομή επανάληψης με τη βοήθεια της γλώσσας προγραμματισμού Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Endangered Animals

Αγγλική Γλώσσα, Κατοικία και περιβάλλον, Κατανόηση γραπτού λόγου

“Saving our planet” Μια διδακτική προσέγγιση με τη χρήση ΤΠΕ στο μάθημα των Αγγλικών για την ανάπτυξη της Πολλαπλής Νοημοσύνης

Αγγλική Γλώσσα, Κατοικία και περιβάλλον, Παραγωγή γραπτού λόγου

Εισαγωγή στη δομή επιλογής - Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

My favourite animal

Αγγλική Γλώσσα, Κατοικία και περιβάλλον, Παραγωγή γραπτού λόγου

Από τα "Νούφαρα" του Μονέ, στο "Παρεκκλήσιο" του Ρόθκο. Το ζωγραφικό έργο στο χώρο.

Καλλιτεχνικά / Εικαστικά, Ζητήματα Εικαστικών Τεχνών

Οι εντολές ελέγχου εάν … τότε … & εάν...τότε...αλλιώς... στο Scratch 2.0, μέσα από τη δημιουργία διαδραστικού παιχνιδιού.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Ανασκόπηση κυριότερων προγραμματιστικών δομών μέσα από την δημιουργία παιχνιδιού προβλέψεων με χρήση Scratch στο Γυμνάσιο

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Η Δομή Επανάληψης

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Recycling

Αγγλική Γλώσσα, Κατοικία και περιβάλλον, Κατανόηση γραπτού λόγου