Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 10 από 28 αποτελέσματα

Δομή επανάληψης με τη βοήθεια της γλώσσας προγραμματισμού Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Endangered Animals

Αγγλική Γλώσσα, Κατοικία και περιβάλλον, Κατανόηση γραπτού λόγου

“Saving our planet” Μια διδακτική προσέγγιση με τη χρήση ΤΠΕ στο μάθημα των Αγγλικών για την ανάπτυξη της Πολλαπλής Νοημοσύνης

Αγγλική Γλώσσα, Κατοικία και περιβάλλον, Παραγωγή γραπτού λόγου

Εισαγωγή στη δομή επιλογής - Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Από την Ήττα στην Ανόρθωση: Το Κίνημα στο Γουδί

Ιστορία (ΠΕ), Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία (19ος-20ός αι.), Πολιτικά και Ιδεολογικά Ζητήματα

My favourite animal

Αγγλική Γλώσσα, Κατοικία και περιβάλλον, Παραγωγή γραπτού λόγου

Οι εντολές ελέγχου εάν … τότε … & εάν...τότε...αλλιώς... στο Scratch 2.0, μέσα από τη δημιουργία διαδραστικού παιχνιδιού.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Ανασκόπηση κυριότερων προγραμματιστικών δομών μέσα από την δημιουργία παιχνιδιού προβλέψεων με χρήση Scratch στο Γυμνάσιο

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

1897-1911: ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΩΛΕΘΡΙΑ ΣΤHΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΘΡΙΑΜΒΟ

Ιστορία (ΔΕ), Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία (19ος-20ός αι.), Πολιτικά και Ιδεολογικά Ζητήματα

Recycling

Αγγλική Γλώσσα, Κατοικία και περιβάλλον, Κατανόηση γραπτού λόγου