Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 10 από 28 αποτελέσματα

Δομή επανάληψης με τη βοήθεια της γλώσσας προγραμματισμού Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Εισαγωγή στη δομή επιλογής - Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Lord Byron: an English poet or a hero?

Αγγλική Γλώσσα, Λογοτεχνία - Τέχνες - Πολιτισμός, Παραγωγή γραπτού λόγου

How do you do, Mr. Shakespeare

Αγγλική Γλώσσα, Λογοτεχνία - Τέχνες - Πολιτισμός, Κατανόηση προφορικού λόγου

Οι εντολές ελέγχου εάν … τότε … & εάν...τότε...αλλιώς... στο Scratch 2.0, μέσα από τη δημιουργία διαδραστικού παιχνιδιού.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Αξονική και κεντρική συμμετρία

Μαθηματικά (ΔΕ), Γεωμετρία, Συμμετρία

Ανασκόπηση κυριότερων προγραμματιστικών δομών μέσα από την δημιουργία παιχνιδιού προβλέψεων με χρήση Scratch στο Γυμνάσιο

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Seven Wonders of the World

Αγγλική Γλώσσα, Λογοτεχνία - Τέχνες - Πολιτισμός

ΣΥΜΜΕΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΣΗΜΑΙΕΣ

Μαθηματικά (ΔΕ), Γεωμετρία, Συμμετρία

Η Δομή Επανάληψης

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές