Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 8 από 8 αποτελέσματα

Η δομή επανάληψης στο προγραμματιστικό περιβάλλον SCRATCH

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Καθοδήγηση Lego Mindstorm με τη χρήση του App Inventor

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Διαχείριση στερεών αποβλήτων Περιβαλλοντική Εκπαίδευση και Αγγλική γλώσσα

Αγγλική Γλώσσα, Κατοικία και περιβάλλον, Κατανόηση γραπτού λόγου, Κατανόηση προφορικού λόγου, Λεξιλόγιο (σημασία - χρήση - μορφή), Παραγωγή γραπτού λόγου, Παραγωγή προφορικού λόγου, Γεωλογία και Διαχείριση Φυσικών Πόρων, Ανθρωπογενές περιβάλλον, Ανθρώπινες δραστηριότητες, Διαθεματική Ομάδα, Καλλιτεχνική Παιδεία, Εικαστικά, Οπτικοακουστικές Τέχνες, Πληροφορική, Διαδίκτυο, Εφαρμογές ΤΠΕ, Χειρισμός Υπολογιστή, Πληροφορία, Πολυμέσα, Εφαρμογές πολυμέσων, Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Τοπικό Περιβάλλον, Διαχείριση απορριμμάτων

«Give me your PIN! You have three tries! » (Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ: ΟΣΟ.. ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Αναγνώριση και ανάλυση συνηθισμένων λαθών στις δομές επανάληψης μέσω γνωστικής σύγκρουσης.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Εισαγωγή στις δομές δεδομένων Στοίβα και Ουρά με τη βοήθεια του Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Αναγκαιότητα χρήσης της δομής δεδομένων του πίνακα και η μη δυνατότητα χρήσης πινάκων

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Η έννοια της μεταβλητής και της λίστας με την βοήθεια του λογισμικού Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές