Φάση Σεναρίου
Προσχολική Παιδαγωγική (Προσχολική)
Αξιολόγηση - Προτάσεις επέκτασης
Ολοκληρώνοντας το σενάριο καλό είναι να γίνει μία συζήτηση στην ολομέλεια ώστε να δοθεί στα νήπια η ευκαιρία να εκφράσουν τις εντυπώσεις τους για την κάθε δραστηριότητα π.χ. αναφορικά με το βαθμό δυσκολίας, τα στοιχεία που τους άρεσαν περισσότερο ή λιγότερο, τη συνεργασία με τους συνομηλίκους τους καθώς και ν' αναστοχαστούν & να καταλήξουν σε συμπεράσματα σχετικά με την ποικιλότητα των συναισθηματικών αντιδράσεων των άλλων αλλά και τη διαφορετική οπτική με την οποία ο καθένας προσεγγίζει τα εξωτερικά ερεθίσματα. Σε ατομικό επίπεδο, τα νήπια μπορούν να συμπληρώσουν μία ρουμπρίκα αξιολόγησης, επιλέγοντας το κατάλληλο εικονίδιο για να απαντήσουν στις ερωτήσεις που τους διαβάζει η νηπιαγωγός [βλ. φύλλο εργασίας 1].
Εφ' όσον ανάλογα με το ενδιαφέρον των παιδιών κάθε διδακτικό σενάριο μπορεί να επεκταθεί προς διάφορες κατευθύνσεις, προτείνονται εδώ δύο ενδεικτικές δραστηριότητες με έναυσμα το συναίσθημα της χαράς: α) αξιοποίηση των συζητήσεων, κατά τις οποίες τα παιδιά αποκάλυψαν τι τους φέρνει χαρά, για τη δημιουργία μίνι ταινίας και β) σύνθεση 'ποιήματος' με τίτλο ¨Χαρά είναι...". Παρόμοιες δραστηριότητες θα μπορούσαν να γίνουν για όποιο συναίσθημα επιλέξουν τα παιδιά.
Ποίημα Διευκρίνιση
Μικρές χαρές, στιγμές ευτυχίας Διευκρίνιση
Δημιουργός Σεναρίου: ΕΥΓΕΝΙΑ ΡΟΥΣΣΟΥ (Εκπαιδευτικός)