Φάση Σεναρίου
Ιστορία (ΔΕ) (Γυμνάσιο)
Δημιουργία των φύλλων εργασίας
45λεπτά
Φύλλα Εργασίας
i_poreia_enos_stratioti.docx
i_istoria_mias_oikogeneias_1.docx
i_istoria_mias_oikogeneias_2.docx
i_istoria_mias_oikogeneias_3.docx
oi_dyskolies_ton_prosfygon.docx
istoria_moy_toy_ime.docx
Στη Φάση 2 του σεναρίου οι μαθητές καλούνται να εντάξουν μέσα στο ευρύτερο ιστορικό πλαίσιο της συγκεκριμένης περιόδου, που εμπεδώθηκε στην πρώτη Φάση , προσωπικές και οικογενειακές ιστορίες οι οποίες φωτίζουν τα ιστορικά γεγονότα και αναδεικνύουν την ανθρώπινη διάστασή τους. Μέσα από τα φύλλα εργασίας οι μαθητές, σε ομάδες των 3-4 ατόμων, οικοδομούν την ιστορική γνώση της συγκεκριμένης περιόδου καθώς ενθαρρύνονται στην παραγωγή λόγου, αξιοποιώντας δημιουργικά της πηγές - τεκμήρια που διαθέτουν.
Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού - Πολιτιστική και γενεαλογική ψηφιακή συλλογή Αττικής
Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού - Πολιτιστική και γενεαλογική ψηφιακή συλλογή της Κεντρικής Μακεδονίας
Διαδραστικός χάρτης Διευκρίνιση
Μπορείτε να περιηγηθείτε με τον κέρσορα πάνω στις πόλεις που έχουν σημανθεί για να εντοπίσετε αυτές που αφορούν την εργασία σας. Σε κάθε πόλη διατίθεται ένας υπερσύνδεσμος που σας οδηγεί σε επιλεγμένες ιστοσελίδες για περισσότερες πληροφορίες.
Για να εξαφανίσετε το παράθυρο που εμφανίζεται και να έχετε πρόσβαση στα στοιχεία του διαδραστικού χάρτη πατήστε το Menu και μετά διαγράψτε το.
Λεξικό της Κοινής Νεοελληνικής σε ηλεκτρονική μορφή
Το ηλεκτρονικό λεξικό είναι χρήσιμο εργαλείο σε κάθε φάση της εργασίας σας.
Διευκρινιστικές οδηγίες προς τον εκπαιδευτικό για τα φύλλα εργασίας
Δημιουργός Σεναρίου: ΣΤΕΛΛΙΑ ΚΟΜΝΙΑΝΟΥ (Εκπαιδευτικός)
ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΙΚΟ
(τι
είναι;)
Το σενάριο «Το προσφυγικό ζήτημα του 1922 μέσα από μαρτυρίες και τεκμήρια» έχει χαρακτηριστεί ως Επαρκές
(βαθμολογία 50 μονάδων μέχρι 69.5) ύστερα από αξιολόγηση που
πραγματοποιήθηκε από δύο αξιολογητές βάσει κριτηρίων που ορίστηκαν από το ΔΣ του ΙΕΠ.