Φάση Σεναρίου
Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας (Δημοτικό)
Ανακεφαλαίωση – Αξιολόγηση
Η τελευταία φάση του σεναρίου έχει ρόλο κυρίως ανακεφαλαιωτικό και εμπεδωτικό, ενώ εξετάζεται η επιτυχία του σεναρίου μέσω ενός φύλλου εργασίας
1η Δραστηριότητα (10 λεπτά)
Αρχικά, γίνεται μια σύντομη αναφορά όσων έχουν ειπωθεί, μέσα από μια σειρά προφορικών ερωτήσεων που κάνει ο εκπαιδευτικός στους μαθητές. Έπειτα, προβάλλεται το ανακεφαλαιωτικό βίντεο με τίτλο «Γερά Δόντια», το οποίο σχολιάζεται και επεξηγείται, όπου κρίνεται απαραίτητο.
2η Δραστηριότητα (15 λεπτά)
Για την αφομοίωση όσων παρουσιάστηκαν στο σενάριο, αλλά και για την αξιολόγησή του, μοιράζεται στους μαθητές φύλλο εργασίας με σχετικές διαθεματικές ασκήσεις. Οι ασκήσεις αυτές αντλούνται από εκπαιδευτικό υλικό, της Πέγκυς Φούρκα (εκδ Ψυχογιός, «Περιπέτεια στην Τεροδονούπολη», 2010) και έχουν προσαρμοστεί στις ανάγκες του σεναρίου, ενώ ολοκληρωμένο κυκλοφορεί στο εμπόριο. Προτείνουμε στους μαθητές να διαβάσουν στο σπίτι τους το παραμύθι του Ε. Τριβιζά «Η Δόνα Τερηδόνα και το μυστικό της γαμήλιας τούρτας» και να παρακολουθήσουν:
1. το "Τερηδόνα" https://www.youtube.com/watch?v=yrHhjmtUPMM
2. το επεισόδιο 14 "ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ" απο τα βίντεο "ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ ΗΤΑΝ...Η ΖΩΗ" https://www.youtube.com/watch?v=td4viEhc4Cc
Το παραμύθι και τα βιντεάκια μπορούν να προβληθούν σε ώρες χαλάρωσης ή παιχνιδιού μεσα στην τάξη.