Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 7 από 7 αποτελέσματα

Βασικές εντολές σχεδίασης στη γλώσσα προγραμματισμού Logo – Εντολή επανάληψης

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Δημιουργία Γεωμετρικών σχημάτων στη γλώσσα προγραμματισμού logo με χρήση της Δομής Επανάληψης.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Η δομή επανάληψης στο προγραμματιστικό περιβάλλον SCRATCH

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ

Ιστορία (ΔΕ), Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία (19ος-20ός αι.), Κοινωνία και καθημερινή ζωή

Εισαγωγή στις δομές δεδομένων Στοίβα και Ουρά με τη βοήθεια του Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Η έννοια της μεταβλητής και της λίστας με την βοήθεια του λογισμικού Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Η Κομοτηνή μέσα από τα μνημεία της

Ιστορία (ΠΕ), Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία (19ος-20ός αι.), Κοινωνία και καθημερινή ζωή