Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 10 από 28 αποτελέσματα

Δομή επανάληψης με τη βοήθεια της γλώσσας προγραμματισμού Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Εισαγωγή στη δομή επιλογής - Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Lord Byron: an English poet or a hero?

Αγγλική Γλώσσα, Λογοτεχνία - Τέχνες - Πολιτισμός, Παραγωγή γραπτού λόγου

How do you do, Mr. Shakespeare

Αγγλική Γλώσσα, Λογοτεχνία - Τέχνες - Πολιτισμός, Κατανόηση προφορικού λόγου

Οι εντολές ελέγχου εάν … τότε … & εάν...τότε...αλλιώς... στο Scratch 2.0, μέσα από τη δημιουργία διαδραστικού παιχνιδιού.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Το θαυματουργό υγρό της ζωής (Το Κυκλοφορικό Σύστημα στον Άνθρωπο)

Βιολογία, Μεταφορά ουσιών, Άνθρωπος- Κυκλοφορικό σύστημα

Ανασκόπηση κυριότερων προγραμματιστικών δομών μέσα από την δημιουργία παιχνιδιού προβλέψεων με χρήση Scratch στο Γυμνάσιο

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Seven Wonders of the World

Αγγλική Γλώσσα, Λογοτεχνία - Τέχνες - Πολιτισμός

Το Κυκλοφορικό Σύστημα

Βιολογία, Μεταφορά ουσιών, Άνθρωπος- Κυκλοφορικό σύστημα

Η Δομή Επανάληψης

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές