Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 10 από 21 αποτελέσματα

Δομή επανάληψης με τη βοήθεια της γλώσσας προγραμματισμού Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Δικαιούμαι κι εγώ...

Διαθεματική Ομάδα, Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας, Ψυχική Υγεία- Διαπροσωπικές σχέσεις, Διαπροσωπικές σχέσεις, Ξενοφοβία, Ομαδικότητα, Ρατσισμός, Συγκρούσεις, Συνεργασία, Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Περιβάλλον και Ζητήματα κοινωνικών/ανθρώπινων σχέσεων, Ανθρώπινα δικαιώματα και υποχρεώσεις, Αποδοχή διαφορετικότητας, Θεμελιώδεις Αρχές, Ισότητα φύλων και φυλών

Εισαγωγή στη δομή επιλογής - Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Οι εντολές ελέγχου εάν … τότε … & εάν...τότε...αλλιώς... στο Scratch 2.0, μέσα από τη δημιουργία διαδραστικού παιχνιδιού.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Ανασκόπηση κυριότερων προγραμματιστικών δομών μέσα από την δημιουργία παιχνιδιού προβλέψεων με χρήση Scratch στο Γυμνάσιο

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Η Δομή Επανάληψης

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Γενετική - Γενετικό Υλικό

Βιολογία, Γενετική - Βιοτεχνολογία, Κληρονομικότητα

Εισαγωγή στον Προγραμματισμό με Lego Mindstorm NXT

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Εισαγωγή στη δομή επιλογής στο προγραμματιστικό περιβάλλον SCRATCH.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Βασικές εντολές σχεδίασης στη γλώσσα προγραμματισμού Logo – Εντολή επανάληψης

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές