Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 10 από 25 αποτελέσματα

Δομή επανάληψης με τη βοήθεια της γλώσσας προγραμματισμού Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Δικαιούμαι κι εγώ...

Διαθεματική Ομάδα, Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας, Ψυχική Υγεία- Διαπροσωπικές σχέσεις, Διαπροσωπικές σχέσεις, Ξενοφοβία, Ομαδικότητα, Ρατσισμός, Συγκρούσεις, Συνεργασία, Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, Περιβάλλον και Ζητήματα κοινωνικών/ανθρώπινων σχέσεων, Ανθρώπινα δικαιώματα και υποχρεώσεις, Αποδοχή διαφορετικότητας, Θεμελιώδεις Αρχές, Ισότητα φύλων και φυλών

ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΑΣ ΣΤΑΣΕΙΣ ΖΩΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ

Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας, Ψυχική Υγεία- Διαπροσωπικές σχέσεις, Διαπροσωπικές σχέσεις

Εισαγωγή στη δομή επιλογής - Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

"Εγώ κι εσύ μαζί!"

Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας, Ψυχική Υγεία- Διαπροσωπικές σχέσεις, Διαπροσωπικές σχέσεις

Το μουσείο ζωντανεύει

Βιωματικές Δράσεις - ΣΔΕ - Project, Διαθεματική Ομάδα, Θεατρική αγωγή, Θεατρικά είδη, Ιστορία (ΠΕ), Αρχαιότητα (1100 π.Χ.- 4ος μ.Χ. αι.), Θεσμοί, πολιτική οργάνωση, Καλλιτεχνικά / Εικαστικά, Γλυπτική, Ζωγραφική, Σχέδιο και χρώμα, Μαθηματικά (ΠΕ), Γεωμετρία, Μέτρηση Μήκους - Εμβαδού - Όγκου

Οι εντολές ελέγχου εάν … τότε … & εάν...τότε...αλλιώς... στο Scratch 2.0, μέσα από τη δημιουργία διαδραστικού παιχνιδιού.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Πυθαγόρειο θεώρημα

Μαθηματικά (ΔΕ), Γεωμετρία, Μέτρηση Μήκους - Εμβαδού - Όγκου

Ανασκόπηση κυριότερων προγραμματιστικών δομών μέσα από την δημιουργία παιχνιδιού προβλέψεων με χρήση Scratch στο Γυμνάσιο

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Το Πυθαγόρειο θεώρημα και το αντίστροφό του. Εφαρμογή τους σε δυο ενδιαφέροντα προβλήματα.

Μαθηματικά (ΔΕ), Γεωμετρία, Μέτρηση Μήκους - Εμβαδού - Όγκου