Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 10 από 30 αποτελέσματα

Περπατώντας στην Αρχαία Αγορά των Αθηνών

Ιστορία (ΠΕ), Αρχαιότητα (1100 π.Χ.- 4ος μ.Χ. αι.), Κοινωνική οργάνωση και Καθημερινή ζωή

Δομή επανάληψης με τη βοήθεια της γλώσσας προγραμματισμού Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

«Οι Δώδεκα Θεοί του Ολύμπου Πηγαίνουν Κατασκήνωση». Ανάπτυξη συνεργατικών κειμένων και δεξιοτήτων μορφοποίησης γραμματοσειράς.

Πληροφορική, Εφαρμογές ΤΠΕ, Χειρισμός Υπολογιστή

Ο μινωικός πολιτισμός

Ιστορία (ΠΕ), Προϊστορία, Κοινωνική οργάνωση και καθημερινή ζωή

Εισαγωγή στη δομή επιλογής - Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Οι εντολές ελέγχου εάν … τότε … & εάν...τότε...αλλιώς... στο Scratch 2.0, μέσα από τη δημιουργία διαδραστικού παιχνιδιού.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Ζώντας και πεθαίνοντας στο Βυζάντιο

Ιστορία (ΔΕ), Βυζαντινή και Μεσαιωνική Ιστορία, Κοινωνική οργάνωση και καθημερινή ζωή

Ανασκόπηση κυριότερων προγραμματιστικών δομών μέσα από την δημιουργία παιχνιδιού προβλέψεων με χρήση Scratch στο Γυμνάσιο

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Οργάνωση των δεδομένων στους Η/Υ - Αρχεία και Φάκελοι

Πληροφορική, Εφαρμογές ΤΠΕ, Χειρισμός Υπολογιστή

Το πορτραίτο της αρχαίας Ελληνίδας σε Αθήνα και Σπάρτη

Ιστορία (ΔΕ), Αρχαιότητα (1100 π.Χ.- 4ος μ.Χ. αι.), Κοινωνική οργάνωση και Καθημερινή ζωή