Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 10 από 22 αποτελέσματα

Δομή επανάληψης με τη βοήθεια της γλώσσας προγραμματισμού Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Εισαγωγή στη δομή επιλογής - Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Από τα "Νούφαρα" του Μονέ, στο "Παρεκκλήσιο" του Ρόθκο. Το ζωγραφικό έργο στο χώρο.

Καλλιτεχνικά / Εικαστικά, Ζητήματα Εικαστικών Τεχνών

Οι εντολές ελέγχου εάν … τότε … & εάν...τότε...αλλιώς... στο Scratch 2.0, μέσα από τη δημιουργία διαδραστικού παιχνιδιού.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Ανασκόπηση κυριότερων προγραμματιστικών δομών μέσα από την δημιουργία παιχνιδιού προβλέψεων με χρήση Scratch στο Γυμνάσιο

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Η Δομή Επανάληψης

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Εισαγωγή στον Προγραμματισμό με Lego Mindstorm NXT

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Εισαγωγή στη δομή επιλογής στο προγραμματιστικό περιβάλλον SCRATCH.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Βασικές εντολές σχεδίασης στη γλώσσα προγραμματισμού Logo – Εντολή επανάληψης

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Το παιδί και η παιδική ηλικία μέσα από τη Νεοελληνική ζωγραφική

Καλλιτεχνικά / Εικαστικά, Ζητήματα Εικαστικών Τεχνών