Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 10 από 31 αποτελέσματα

Δομή επανάληψης με τη βοήθεια της γλώσσας προγραμματισμού Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑΣ - Ο ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΤΗΣ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΤΟΥ '21

Ιστορία (ΠΕ), Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία (19ος-20ός αι.), Ηγετικές προσωπικότητες

Εισαγωγή στη δομή επιλογής - Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Ο πρώτος κυβερνήτης της Ελλάδας: Ιωάννης Καποδίστριας

Ιστορία (ΠΕ), Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία (19ος-20ός αι.), Ηγετικές προσωπικότητες

Οι εντολές ελέγχου εάν … τότε … & εάν...τότε...αλλιώς... στο Scratch 2.0, μέσα από τη δημιουργία διαδραστικού παιχνιδιού.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Το κύτταρο

Βιολογία, Κύτταρο, Ευκαρυωτικό κύτταρο

Ανασκόπηση κυριότερων προγραμματιστικών δομών μέσα από την δημιουργία παιχνιδιού προβλέψεων με χρήση Scratch στο Γυμνάσιο

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Όλη η αλήθεια για τα βακτήρια

Βιολογία, Κύτταρο, Προκαρυωτικό κύτταρο

Η Δομή Επανάληψης

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Τα επίπεδα οργάνωσης των πολυκύτταρων οργανισμών - Οι ζωικοί ιστοί

Βιολογία, Κύτταρο, Οργάνωση πολυκύτταρων οργανισμών