Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 10 από 28 αποτελέσματα

Δομή επανάληψης με τη βοήθεια της γλώσσας προγραμματισμού Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Εισαγωγή στη δομή επιλογής - Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Η Αγία Σοφία, ένα αριστούργημα της αρχιτεκτονικής

Ιστορία (ΠΕ), Βυζαντινή και Μεσαιωνική Ιστορία, Θρησκεία

Εισαγωγή στην επεξεργασία κειμένου (πληκτρολόγηση και εισαγωγή εικόνων)

Πληροφορική, Λογισμικό, Επεξεργασία Κειμένου

Οι εντολές ελέγχου εάν … τότε … & εάν...τότε...αλλιώς... στο Scratch 2.0, μέσα από τη δημιουργία διαδραστικού παιχνιδιού.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Ταξινόμηση, φίλτρα, γραφήματα στα υπολογιστικά φύλλα.

Πληροφορική, Λογισμικό, Υπολογιστικό Φύλλο

Ανασκόπηση κυριότερων προγραμματιστικών δομών μέσα από την δημιουργία παιχνιδιού προβλέψεων με χρήση Scratch στο Γυμνάσιο

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Εικόνες: τι (δεν) λατρεύουμε, τι τιμάμε, τι προσκυνούμε

Ιστορία (ΔΕ), Βυζαντινή και Μεσαιωνική Ιστορία, Θρησκεία

Δημιουργία παρουσίασης με εικόνες και εφέ κίνησης με το λογισμικό παρουσίασης Impress

Πληροφορική, Λογισμικό, Παρουσιάσεις

Η Δομή Επανάληψης

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές