Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 10 από 27 αποτελέσματα

Περπατώντας στην Αρχαία Αγορά των Αθηνών

Ιστορία (ΠΕ), Αρχαιότητα (1100 π.Χ.- 4ος μ.Χ. αι.), Κοινωνική οργάνωση και Καθημερινή ζωή

Δομή επανάληψης με τη βοήθεια της γλώσσας προγραμματισμού Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

ΗΛΙΟΣ ΚΑΙ ΚΑΥΣΩΝΑΣ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΛΗ

Γεωγραφία (ΠΕ), Φυσικό περιβάλλον, κατοικία και κλίμα

Ο μινωικός πολιτισμός

Ιστορία (ΠΕ), Προϊστορία, Κοινωνική οργάνωση και καθημερινή ζωή

Εισαγωγή στη δομή επιλογής - Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

"Οι τέσσερις εποχές του χρόνου"

Μελέτη Περιβάλλοντος, κατοικία και κλίμα

ΚΛΙΜΑ-ΚΑΙΡΟΣ, ΤΟ ΚΛΙΜΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ

Γεωγραφία (ΠΕ), Φυσικό περιβάλλον, κατοικία και κλίμα

Οι εντολές ελέγχου εάν … τότε … & εάν...τότε...αλλιώς... στο Scratch 2.0, μέσα από τη δημιουργία διαδραστικού παιχνιδιού.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Ζώντας και πεθαίνοντας στο Βυζάντιο

Ιστορία (ΔΕ), Βυζαντινή και Μεσαιωνική Ιστορία, Κοινωνική οργάνωση και καθημερινή ζωή

Ανασκόπηση κυριότερων προγραμματιστικών δομών μέσα από την δημιουργία παιχνιδιού προβλέψεων με χρήση Scratch στο Γυμνάσιο

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές