Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 10 από 27 αποτελέσματα

Δομή επανάληψης με τη βοήθεια της γλώσσας προγραμματισμού Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Εισαγωγή στη δομή επιλογής - Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Οι εντολές ελέγχου εάν … τότε … & εάν...τότε...αλλιώς... στο Scratch 2.0, μέσα από τη δημιουργία διαδραστικού παιχνιδιού.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Αξονική και κεντρική συμμετρία

Μαθηματικά (ΔΕ), Γεωμετρία, Συμμετρία

Το κύτταρο

Βιολογία, Κύτταρο, Ευκαρυωτικό κύτταρο

Ανασκόπηση κυριότερων προγραμματιστικών δομών μέσα από την δημιουργία παιχνιδιού προβλέψεων με χρήση Scratch στο Γυμνάσιο

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Όλη η αλήθεια για τα βακτήρια

Βιολογία, Κύτταρο, Προκαρυωτικό κύτταρο

ΣΥΜΜΕΤΡΙΕΣ ΚΑΙ ΣΗΜΑΙΕΣ

Μαθηματικά (ΔΕ), Γεωμετρία, Συμμετρία

Η Δομή Επανάληψης

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Τα επίπεδα οργάνωσης των πολυκύτταρων οργανισμών - Οι ζωικοί ιστοί

Βιολογία, Κύτταρο, Οργάνωση πολυκύτταρων οργανισμών