Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 10 από 32 αποτελέσματα

Δομή επανάληψης με τη βοήθεια της γλώσσας προγραμματισμού Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Παιχνίδι γνώσεων της Ελλάδας

Πληροφορική, Πολυμέσα, Εφαρμογές πολυμέσων

Εισαγωγή στη δομή επιλογής - Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Animation στο Scratch

Πληροφορική, Πολυμέσα, Συνθετική κίνηση

Lord Byron: an English poet or a hero?

Αγγλική Γλώσσα, Λογοτεχνία - Τέχνες - Πολιτισμός, Παραγωγή γραπτού λόγου

How do you do, Mr. Shakespeare

Αγγλική Γλώσσα, Λογοτεχνία - Τέχνες - Πολιτισμός, Κατανόηση προφορικού λόγου

Οι εντολές ελέγχου εάν … τότε … & εάν...τότε...αλλιώς... στο Scratch 2.0, μέσα από τη δημιουργία διαδραστικού παιχνιδιού.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Ανασκόπηση κυριότερων προγραμματιστικών δομών μέσα από την δημιουργία παιχνιδιού προβλέψεων με χρήση Scratch στο Γυμνάσιο

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Seven Wonders of the World

Αγγλική Γλώσσα, Λογοτεχνία - Τέχνες - Πολιτισμός

Η Δομή Επανάληψης

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές