Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 10 από 25 αποτελέσματα

ΟΙ ΘΕΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΕΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ

Ιστορία (ΠΕ), Μυθολογία, Δωδεκάθεο

Δομή επανάληψης με τη βοήθεια της γλώσσας προγραμματισμού Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Ταξιδεύοντας με την Αργώ

Ιστορία (ΠΕ), Μυθολογία, Αργοναυτική Εκστρατεία

Εισαγωγή στη δομή επιλογής - Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Η θεά Δήμητρα και η αρπαγή της Περσεφόνης

Ιστορία (ΠΕ), Μυθολογία, Δωδεκάθεο

Το μουσείο ζωντανεύει

Βιωματικές Δράσεις - ΣΔΕ - Project, Διαθεματική Ομάδα, Θεατρική αγωγή, Θεατρικά είδη, Ιστορία (ΠΕ), Αρχαιότητα (1100 π.Χ.- 4ος μ.Χ. αι.), Θεσμοί, πολιτική οργάνωση, Καλλιτεχνικά / Εικαστικά, Γλυπτική, Ζωγραφική, Σχέδιο και χρώμα, Μαθηματικά (ΠΕ), Γεωμετρία, Μέτρηση Μήκους - Εμβαδού - Όγκου

Οι εντολές ελέγχου εάν … τότε … & εάν...τότε...αλλιώς... στο Scratch 2.0, μέσα από τη δημιουργία διαδραστικού παιχνιδιού.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Πυθαγόρειο θεώρημα

Μαθηματικά (ΔΕ), Γεωμετρία, Μέτρηση Μήκους - Εμβαδού - Όγκου

Ανασκόπηση κυριότερων προγραμματιστικών δομών μέσα από την δημιουργία παιχνιδιού προβλέψεων με χρήση Scratch στο Γυμνάσιο

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Το Πυθαγόρειο θεώρημα και το αντίστροφό του. Εφαρμογή τους σε δυο ενδιαφέροντα προβλήματα.

Μαθηματικά (ΔΕ), Γεωμετρία, Μέτρηση Μήκους - Εμβαδού - Όγκου