Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 10 από 28 αποτελέσματα

ΟΙ ΘΕΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΕΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ

Ιστορία (ΠΕ), Μυθολογία, Δωδεκάθεο

Δομή επανάληψης με τη βοήθεια της γλώσσας προγραμματισμού Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Ταξιδεύοντας με την Αργώ

Ιστορία (ΠΕ), Μυθολογία, Αργοναυτική Εκστρατεία

Εισαγωγή στη δομή επιλογής - Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Η θεά Δήμητρα και η αρπαγή της Περσεφόνης

Ιστορία (ΠΕ), Μυθολογία, Δωδεκάθεο

Επίλυση προβλήματος με την αξιοποίηση Web 2.0 εργαλείων

Πληροφορική, Πληροφορία, Οργάνωση πληροφορίας

Οι εντολές ελέγχου εάν … τότε … & εάν...τότε...αλλιώς... στο Scratch 2.0, μέσα από τη δημιουργία διαδραστικού παιχνιδιού.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Ανασκόπηση κυριότερων προγραμματιστικών δομών μέσα από την δημιουργία παιχνιδιού προβλέψεων με χρήση Scratch στο Γυμνάσιο

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Χρήση της εντολής SYMBOL της Locomotive Basic για τη διδασκαλία του Δυαδικού Συστήματος αρίθμησης

Πληροφορική, Πληροφορία, Αναπαράσταση πληροφορίας

Αναπαράσταση συμβόλων: από τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας στον Kώδικα ASCII

Πληροφορική, Πληροφορία, Αναπαράσταση πληροφορίας