Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 10 από 30 αποτελέσματα

Δομή επανάληψης με τη βοήθεια της γλώσσας προγραμματισμού Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Εισαγωγή στη δομή επιλογής - Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Από την Ήττα στην Ανόρθωση: Το Κίνημα στο Γουδί

Ιστορία (ΠΕ), Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία (19ος-20ός αι.), Πολιτικά και Ιδεολογικά Ζητήματα

Επίλυση προβλήματος με την αξιοποίηση Web 2.0 εργαλείων

Πληροφορική, Πληροφορία, Οργάνωση πληροφορίας

Οι εντολές ελέγχου εάν … τότε … & εάν...τότε...αλλιώς... στο Scratch 2.0, μέσα από τη δημιουργία διαδραστικού παιχνιδιού.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Ανασκόπηση κυριότερων προγραμματιστικών δομών μέσα από την δημιουργία παιχνιδιού προβλέψεων με χρήση Scratch στο Γυμνάσιο

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

1897-1911: ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΩΛΕΘΡΙΑ ΣΤHΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΘΡΙΑΜΒΟ

Ιστορία (ΔΕ), Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία (19ος-20ός αι.), Πολιτικά και Ιδεολογικά Ζητήματα

Χρήση της εντολής SYMBOL της Locomotive Basic για τη διδασκαλία του Δυαδικού Συστήματος αρίθμησης

Πληροφορική, Πληροφορία, Αναπαράσταση πληροφορίας

Αναπαράσταση συμβόλων: από τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας στον Kώδικα ASCII

Πληροφορική, Πληροφορία, Αναπαράσταση πληροφορίας

Ψηφιακός Κόσμος

Πληροφορική, Πληροφορία, Αναπαράσταση πληροφορίας