Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 10 από 26 αποτελέσματα

Δομή επανάληψης με τη βοήθεια της γλώσσας προγραμματισμού Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Γνωρίζοντας τα ζώα της θάλασσας

Μελέτη Περιβάλλοντος, Υδρόσφαιρα

Εισαγωγή στη δομή επιλογής - Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Από την Ήττα στην Ανόρθωση: Το Κίνημα στο Γουδί

Ιστορία (ΠΕ), Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία (19ος-20ός αι.), Πολιτικά και Ιδεολογικά Ζητήματα

Οι εντολές ελέγχου εάν … τότε … & εάν...τότε...αλλιώς... στο Scratch 2.0, μέσα από τη δημιουργία διαδραστικού παιχνιδιού.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Τα ποτάμια της Αφρικής – Αίγυπτος - Νείλος

Γεωγραφία (ΔΕ), Φυσικό περιβάλλον, Υδρόσφαιρα

Ανασκόπηση κυριότερων προγραμματιστικών δομών μέσα από την δημιουργία παιχνιδιού προβλέψεων με χρήση Scratch στο Γυμνάσιο

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

1897-1911: ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΝΩΛΕΘΡΙΑ ΣΤHΝ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΘΝΙΚΟ ΘΡΙΑΜΒΟ

Ιστορία (ΔΕ), Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία (19ος-20ός αι.), Πολιτικά και Ιδεολογικά Ζητήματα

Η Δομή Επανάληψης

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Ο Α' Παγκόσμιος Πόλεμος

Ιστορία (ΔΕ), Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία (19ος-20ός αι.), Πολιτικά και Ιδεολογικά Ζητήματα