Φάση Σεναρίου
Ιστορία (ΔΕ) (Γυμνάσιο)
Χωρισμός σε ομάδες & συμπλήρωση φύλλων εργασίας
Οι μαθητές χωρίζονται σε 5 ομάδες (Στρατιωτικοί, Χρονογράφοι, Ιστορικοί Α΄:μελετητές, Ιστορικοί Β΄: αστυνομικοί ερευνητές, Σύγχρονοι Περιηγητές). Αρχίζουν να δουλεύουν τα φύλλα εργασίας των ομάδων τους. Δίνονται γενικές οδηγίες από τον εκπαιδευτικό σχετικά με:
-το πώς θα αναζητούν το υλικό τους στις ηλεκτρονικές διευθύνσεις,
-το πώς και πού θα αποθηκεύουν τις πληροφορίες που βρίσκουν στο Διαδίκτυο,
-το πώς θα ανατρέχουν στις παραπομπές που βρίσκονται ενσωματωμένες στο κυρίως κείμενο των πηγών και
-το πως μπορούν να δημιουργήσουν μία παρουσίαση με τη χρήση Λογισμικού Παρουσίασης
Ο εκπαιδευτικός σε όλη τη διάρκεια της διαδικασίας επισημαίνει στους μαθητές να σημειώνουν την προέλευση των πηγών και να αναφέρουν τον δημιουργό / συγγραφέα των γραπτών πηγών που θα χρησιμοποιήσουν στην ερευνητική τους εργασία.
Δράση του Στρατηγού Μιχαήλ Λαχανοδράκοντα Διευκρίνιση
Απομάκρυνση της εικόνας του Χριστού από τη Χαλκή Πύλη της Πόλης Διευκρίνιση
Απομάκρυνση της εικόνας του Χριστού από τη Χαλκή Πύλη της Πόλης Διευκρίνιση
Απομάκρυνση της εικόνας του Χριστού από τη Χαλκή Πύλη της Πόλης Διευκρίνιση
Διερεύνηση των αιτιών της Εικονομαχίας και των σύγχρονων πρακτικών λατρείας στην Ορθόδοξη Εκκλησία Διευκρίνιση
Ποιος σκότωσε τον Λέοντα Ε'; Διευκρίνιση
Ποιος σκότωσε τον Λέοντα Ε'; Διευκρίνιση
Ποιος σκότωσε τον Λέοντα Ε'; Διευκρίνιση
Δημιουργός Σεναρίου: Ελένη Κουτρούλα (Εκπαιδευτικός)