Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 9 από 9 αποτελέσματα

Το μουσείο ζωντανεύει

Βιωματικές Δράσεις - ΣΔΕ - Project, Διαθεματική Ομάδα, Θεατρική αγωγή, Θεατρικά είδη, Ιστορία (ΠΕ), Αρχαιότητα (1100 π.Χ.- 4ος μ.Χ. αι.), Θεσμοί, πολιτική οργάνωση, Καλλιτεχνικά / Εικαστικά, Γλυπτική, Ζωγραφική, Σχέδιο και χρώμα, Μαθηματικά (ΠΕ), Γεωμετρία, Μέτρηση Μήκους - Εμβαδού - Όγκου

Παρθενώνας, ο ναός της Αθηνάς

Ιστορία (ΠΕ), Αρχαιότητα (1100 π.Χ.- 4ος μ.Χ. αι.), Τέχνες (Αρχιτεκτονική, Κεραμική, Πλαστική, Ζωγραφική)

Παραλλαγές στη Δομή Επανάληψης

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Ολυμπιακοί Αγώνες: μια πορεία από το παρελθόν στο σήμερα

Ιστορία (ΔΕ), Αρχαιότητα (1100 π.Χ.- 4ος μ.Χ. αι.), Αθλητισμός

Μέγας Κωνσταντίνος:Ισχυροποίηση και Εκχριστιανισμός της Ρωμαϊκής Ανατολής

Ιστορία (ΔΕ), Αρχαιότητα (1100 π.Χ.- 4ος μ.Χ. αι.), Ηγετικές προσωπικότητες

Εισαγωγή στις δομές δεδομένων Στοίβα και Ουρά με τη βοήθεια του Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Ο ομηρικός "οίκος" και οι πρώτοι πολιτικοί θεσμοί

Ιστορία (ΔΕ), Αρχαιότητα (1100 π.Χ.- 4ος μ.Χ. αι.), Θεσμοί, πολιτική οργάνωση

Αναγκαιότητα χρήσης της δομής δεδομένων του πίνακα και η μη δυνατότητα χρήσης πινάκων

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Η έννοια της μεταβλητής και της λίστας με την βοήθεια του λογισμικού Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές