Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 10 από 17 αποτελέσματα

Ανασκόπηση κυριότερων προγραμματιστικών δομών μέσα από την δημιουργία παιχνιδιού προβλέψεων με χρήση Scratch στο Γυμνάσιο

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Η ΔΟΜΗ ΤΗΣ ΣΥΝΘΕΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ SCRATCH

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Περιβάλλον προγραμματισμού

Arduino : Μάθηση στη πράξη-Δομή Επιλογής

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Περιβάλλον προγραμματισμού

Η Δομή Επανάληψης

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΟΥ ΑΛΓΟΡΙΘΜΟΥ

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Αλγόριθμος

Εισαγωγή στον Προγραμματισμό με Lego Mindstorm NXT

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Εισαγωγή στην έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Αλγόριθμος

Εισαγωγή στη δομή επιλογής στο προγραμματιστικό περιβάλλον SCRATCH.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Βασικές εντολές σχεδίασης στη γλώσσα προγραμματισμού Logo – Εντολή επανάληψης

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Ένωση δύο εικόνων στη ζωγραφική των Windows

Πληροφορική, Πολυμέσα, Εικόνα