Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 10 από 11 αποτελέσματα

Η δομή επανάληψης στο προγραμματιστικό περιβάλλον SCRATCH

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Καθοδήγηση Lego Mindstorm με τη χρήση του App Inventor

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΟΙ ΧΡΟΝΟΙ

Ιστορία (ΔΕ), Αρχαιότητα (1100 π.Χ.- 4ος μ.Χ. αι.)

«Give me your PIN! You have three tries! » (Ανάπτυξη Εφαρμογών σε Προγραμματιστικό Περιβάλλον, ΔΟΜΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗΣ: ΟΣΟ.. ΕΠΑΝΑΛΑΒΕ

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

«Είμαστε όπως οι βάτραχοι γύρω από μια λίμνη»: Όταν οι Έλληνες δημιουργούν αποικίες…

Ιστορία (ΔΕ), Αρχαιότητα (1100 π.Χ.- 4ος μ.Χ. αι.), Δημογραφία και μετακινήσεις πληθυσμών

Αναγνώριση και ανάλυση συνηθισμένων λαθών στις δομές επανάληψης μέσω γνωστικής σύγκρουσης.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Μέγας Κωνσταντίνος:Ισχυροποίηση και Εκχριστιανισμός της Ρωμαϊκής Ανατολής

Ιστορία (ΔΕ), Αρχαιότητα (1100 π.Χ.- 4ος μ.Χ. αι.), Ηγετικές προσωπικότητες

Εισαγωγή στις δομές δεδομένων Στοίβα και Ουρά με τη βοήθεια του Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Ο ομηρικός "οίκος" και οι πρώτοι πολιτικοί θεσμοί

Ιστορία (ΔΕ), Αρχαιότητα (1100 π.Χ.- 4ος μ.Χ. αι.), Θεσμοί, πολιτική οργάνωση

Αναγκαιότητα χρήσης της δομής δεδομένων του πίνακα και η μη δυνατότητα χρήσης πινάκων

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές