Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 10 από 15 αποτελέσματα

Η έννοια της ταχύτητας στην ευθύγραμμη ομαλή κίνηση

Φυσική (ΔΕ), Δυνάμεις και Κινήσεις, Κίνηση

Εισαγωγή στην έννοια του Αλγορίθμου και στον Προγραμματισμό.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Αλγόριθμος

Βασικές εντολές σχεδίασης στη γλώσσα προγραμματισμού Logo – Εντολή επανάληψης

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Δημιουργία παιχνιδιού με το ΜΙΤ AppInvnentor (Πινγκ - Πονγκ).

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Περιβάλλον προγραμματισμού

Δημιουργία Γεωμετρικών σχημάτων στη γλώσσα προγραμματισμού logo με χρήση της Δομής Επανάληψης.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Η Γάτα που μιλάει

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Ανάλυση και σχεδίαση εφαρμογών

Η δομή επανάληψης στο προγραμματιστικό περιβάλλον SCRATCH

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Η αποστολή της Rosetta: προσγείωση σε κομήτη με ελεύθερη πτώση.

Φυσική (ΔΕ), Δυνάμεις και Κινήσεις, Ελεύθερη πτώση

Μέτρηση συντελεστή τριβής ολίσθησης χρησιμοποιώντας πειραματική διάταξη με Lego Mindstroms NXT

Φυσική (ΔΕ), Δυνάμεις και Κινήσεις, Τριβή ολίσθησης

1ος και 2ος νόμος του Νεύτωνα

Φυσική (ΔΕ), Δυνάμεις και Κινήσεις