Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 10 από 10 αποτελέσματα

Η έννοια της ταχύτητας στην ευθύγραμμη ομαλή κίνηση

Φυσική (ΔΕ), Δυνάμεις και Κινήσεις, Κίνηση

Βασικές εντολές σχεδίασης στη γλώσσα προγραμματισμού Logo – Εντολή επανάληψης

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Δημιουργία Γεωμετρικών σχημάτων στη γλώσσα προγραμματισμού logo με χρήση της Δομής Επανάληψης.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Η δομή επανάληψης στο προγραμματιστικό περιβάλλον SCRATCH

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Η αποστολή της Rosetta: προσγείωση σε κομήτη με ελεύθερη πτώση.

Φυσική (ΔΕ), Δυνάμεις και Κινήσεις, Ελεύθερη πτώση

Μέτρηση συντελεστή τριβής ολίσθησης χρησιμοποιώντας πειραματική διάταξη με Lego Mindstroms NXT

Φυσική (ΔΕ), Δυνάμεις και Κινήσεις, Τριβή ολίσθησης

1ος και 2ος νόμος του Νεύτωνα

Φυσική (ΔΕ), Δυνάμεις και Κινήσεις

H έννοια της επιτάχυνσης στην ευθύγραμμη ομαλά μεταβαλλόμενη κίνηση

Φυσική (ΔΕ), Δυνάμεις και Κινήσεις, Επιτάχυνση

Εισαγωγή στις δομές δεδομένων Στοίβα και Ουρά με τη βοήθεια του Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Η έννοια της μεταβλητής και της λίστας με την βοήθεια του λογισμικού Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές