Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 10 από 23 αποτελέσματα

ΟΙ ΘΕΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΕΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ

Ιστορία (ΠΕ), Μυθολογία, Δωδεκάθεο

Δομή επανάληψης με τη βοήθεια της γλώσσας προγραμματισμού Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Ταξιδεύοντας με την Αργώ

Ιστορία (ΠΕ), Μυθολογία, Αργοναυτική Εκστρατεία

Εισαγωγή στη δομή επιλογής - Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Η θεά Δήμητρα και η αρπαγή της Περσεφόνης

Ιστορία (ΠΕ), Μυθολογία, Δωδεκάθεο

Οι εντολές ελέγχου εάν … τότε … & εάν...τότε...αλλιώς... στο Scratch 2.0, μέσα από τη δημιουργία διαδραστικού παιχνιδιού.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Το θαυματουργό υγρό της ζωής (Το Κυκλοφορικό Σύστημα στον Άνθρωπο)

Βιολογία, Μεταφορά ουσιών, Άνθρωπος- Κυκλοφορικό σύστημα

Ανασκόπηση κυριότερων προγραμματιστικών δομών μέσα από την δημιουργία παιχνιδιού προβλέψεων με χρήση Scratch στο Γυμνάσιο

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Το Κυκλοφορικό Σύστημα

Βιολογία, Μεταφορά ουσιών, Άνθρωπος- Κυκλοφορικό σύστημα

Η Δομή Επανάληψης

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές