Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 10 από 12 αποτελέσματα

Πρόσφυγες σε Ελλάδα και Τουρκία μετά τη Συνθήκη της Λωζάννης

Ιστορία (ΠΕ), Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία (19ος-20ός αι.), Δημογραφία και μετακινήσεις πληθυσμών

Οι ανακαλύψεις

Ιστορία (ΔΕ), Βυζαντινή και Μεσαιωνική Ιστορία, Δημογραφία και μετακινήσεις πληθυσμών

Χρήση της εντολής SYMBOL της Locomotive Basic για τη διδασκαλία του Δυαδικού Συστήματος αρίθμησης

Πληροφορική, Πληροφορία, Αναπαράσταση πληροφορίας

"Μικρασιατική Καταστροφή και Πρόσφυγες", Ιστορία Γ' Γυμνασίου, Διδακτική Αξιοποίηση της πλατφόρμας του Ψηφιακού Σχολείου

Ιστορία (ΔΕ), Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία (19ος-20ός αι.), Δημογραφία και μετακινήσεις πληθυσμών

Αναπαράσταση συμβόλων: από τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας στον Kώδικα ASCII

Πληροφορική, Πληροφορία, Αναπαράσταση πληροφορίας

Ψηφιακός Κόσμος

Πληροφορική, Πληροφορία, Αναπαράσταση πληροφορίας

Αναζητώ μια νέα πατρίδα. Αποικιακή εξάπλωση των Ελλήνων 8ος - 6ος π.Χ. αιώνας

Ιστορία (ΔΕ), Αρχαιότητα (1100 π.Χ.- 4ος μ.Χ. αι.), Δημογραφία και μετακινήσεις πληθυσμών

Το προσφυγικό ζήτημα του 1922 μέσα από μαρτυρίες και τεκμήρια

Ιστορία (ΔΕ), Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία (19ος-20ός αι.), Δημογραφία και μετακινήσεις πληθυσμών

Μετακίνηση ελληνικών φύλων από τον ηπειρωτικό ελλαδικό χώρο στη Λέσβο-αιολικοί μύθοι..3000χρόνια μετά η μετανάστευση συνεχίζεται

Ιστορία (ΔΕ), Αρχαιότητα (1100 π.Χ.- 4ος μ.Χ. αι.), Δημογραφία και μετακινήσεις πληθυσμών

"Απ’ τη Σμύρνη έρχεστε; Δε δεχόμαστε πρόσφυγες"(Διδώ Σωτηρίου, Ματωμένα χώματα)

Ιστορία (ΔΕ), Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία (19ος-20ός αι.), Δημογραφία και μετακινήσεις πληθυσμών