Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 10 από 21 αποτελέσματα

Περπατώντας στην Αρχαία Αγορά των Αθηνών

Ιστορία (ΠΕ), Αρχαιότητα (1100 π.Χ.- 4ος μ.Χ. αι.), Κοινωνική οργάνωση και Καθημερινή ζωή

Ο μινωικός πολιτισμός

Ιστορία (ΠΕ), Προϊστορία, Κοινωνική οργάνωση και καθημερινή ζωή

Πρόσφυγες σε Ελλάδα και Τουρκία μετά τη Συνθήκη της Λωζάννης

Ιστορία (ΠΕ), Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία (19ος-20ός αι.), Δημογραφία και μετακινήσεις πληθυσμών

Επίλυση προβλήματος με την αξιοποίηση Web 2.0 εργαλείων

Πληροφορική, Πληροφορία, Οργάνωση πληροφορίας

Ζώντας και πεθαίνοντας στο Βυζάντιο

Ιστορία (ΔΕ), Βυζαντινή και Μεσαιωνική Ιστορία, Κοινωνική οργάνωση και καθημερινή ζωή

Το πορτραίτο της αρχαίας Ελληνίδας σε Αθήνα και Σπάρτη

Ιστορία (ΔΕ), Αρχαιότητα (1100 π.Χ.- 4ος μ.Χ. αι.), Κοινωνική οργάνωση και Καθημερινή ζωή

Οι ανακαλύψεις

Ιστορία (ΔΕ), Βυζαντινή και Μεσαιωνική Ιστορία, Δημογραφία και μετακινήσεις πληθυσμών

Ανακαλύπτοντας το Μινωικό Πολιτισμό

Ιστορία (ΔΕ), Προϊστορία, Κοινωνική οργάνωση και καθημερινή ζωή

Χρήση της εντολής SYMBOL της Locomotive Basic για τη διδασκαλία του Δυαδικού Συστήματος αρίθμησης

Πληροφορική, Πληροφορία, Αναπαράσταση πληροφορίας

"Μικρασιατική Καταστροφή και Πρόσφυγες", Ιστορία Γ' Γυμνασίου, Διδακτική Αξιοποίηση της πλατφόρμας του Ψηφιακού Σχολείου

Ιστορία (ΔΕ), Νεότερη και Σύγχρονη Ιστορία (19ος-20ός αι.), Δημογραφία και μετακινήσεις πληθυσμών