Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 10 από 25 αποτελέσματα

ΟΙ ΘΕΟΙ ΚΑΙ ΟΙ ΘΕΕΣ ΤΟΥ ΟΛΥΜΠΟΥ

Ιστορία (ΠΕ), Μυθολογία, Δωδεκάθεο

Δομή επανάληψης με τη βοήθεια της γλώσσας προγραμματισμού Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Το έδαφος ,ο ουρανός και ο μικρός -μεγάλος κόσμος

Καλλιτεχνικά / Εικαστικά, Ζωγραφική

Η ομορφιά και τα μυστικά μιας εικόνας

Θρησκευτικά (ΠΕ), Εκκλησιαστική Τέχνη, Ζωγραφική

Ταξιδεύοντας με την Αργώ

Ιστορία (ΠΕ), Μυθολογία, Αργοναυτική Εκστρατεία

Εισαγωγή στη δομή επιλογής - Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Η θεά Δήμητρα και η αρπαγή της Περσεφόνης

Ιστορία (ΠΕ), Μυθολογία, Δωδεκάθεο

Το μουσείο ζωντανεύει

Βιωματικές Δράσεις - ΣΔΕ - Project, Διαθεματική Ομάδα, Θεατρική αγωγή, Θεατρικά είδη, Ιστορία (ΠΕ), Αρχαιότητα (1100 π.Χ.- 4ος μ.Χ. αι.), Θεσμοί, πολιτική οργάνωση, Καλλιτεχνικά / Εικαστικά, Γλυπτική, Ζωγραφική, Σχέδιο και χρώμα, Μαθηματικά (ΠΕ), Γεωμετρία, Μέτρηση Μήκους - Εμβαδού - Όγκου

Το σημείο, η αρχή των πάντων. Πουαντιγισμός, η περίπτωση του Ζώρζ Σερά.

Καλλιτεχνικά / Εικαστικά, Ζωγραφική

Οι εντολές ελέγχου εάν … τότε … & εάν...τότε...αλλιώς... στο Scratch 2.0, μέσα από τη δημιουργία διαδραστικού παιχνιδιού.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές