Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 10 από 29 αποτελέσματα

Δομή επανάληψης με τη βοήθεια της γλώσσας προγραμματισμού Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Εισαγωγή στη δομή επιλογής - Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Η Αγία Σοφία, ένα αριστούργημα της αρχιτεκτονικής

Ιστορία (ΠΕ), Βυζαντινή και Μεσαιωνική Ιστορία, Θρησκεία

Οι εντολές ελέγχου εάν … τότε … & εάν...τότε...αλλιώς... στο Scratch 2.0, μέσα από τη δημιουργία διαδραστικού παιχνιδιού.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Το κύτταρο

Βιολογία, Κύτταρο, Ευκαρυωτικό κύτταρο

Ανασκόπηση κυριότερων προγραμματιστικών δομών μέσα από την δημιουργία παιχνιδιού προβλέψεων με χρήση Scratch στο Γυμνάσιο

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Όλη η αλήθεια για τα βακτήρια

Βιολογία, Κύτταρο, Προκαρυωτικό κύτταρο

Εικόνες: τι (δεν) λατρεύουμε, τι τιμάμε, τι προσκυνούμε

Ιστορία (ΔΕ), Βυζαντινή και Μεσαιωνική Ιστορία, Θρησκεία

Η Δομή Επανάληψης

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Τα επίπεδα οργάνωσης των πολυκύτταρων οργανισμών - Οι ζωικοί ιστοί

Βιολογία, Κύτταρο, Οργάνωση πολυκύτταρων οργανισμών