Φάση Σεναρίου
Κοινωνικές - Πολιτικές επιστήμες (Γενικό Λύκειο)
Χωρισμός σε ομάδες και διανομή φύλλων εργασίας
O διδάσκων χωρίζει -με όποιο κριτήριο θεωρεί καλύτερο (π.χ. μεριμνώντας ώστε σε κάθε ομάδα να υπάρχουν μαθητές υψηλής επίδοσης, αλλά και χαμηλής- το τμήμα σε 4 ισομεγέθεις ομάδες και δίνει στον καθε μαθητή μία φωτοτυπία του Φύλλου Εργασίας του, εξηγώντας ότι πρέπει να εργαστούν ομαδικά, όπως έκαναν και προηγουμένως. (Εννοείται ότι κάθε μέλος της ίδιας ομάδας, παίρνει ένα αντίγραφο ίδιο με αυτό που παίρνει κάθε άλλο μέλος της ομάδας του, όπως έγινε και με το προηγούμενο Φύλλο Εργασίας.) Αν υπάρχει μία ομάδα που έχει περισσότερα μέλη από τις άλλες, αυτή θα πάρει το ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ 1.
Ρωτά τους μαθητές αν έχουν κάποια απορία από όσα είναι σημειωμένα στα φύλλα Εργασίας.
Ένας από τους μαθητές κάθε ομάδας -που θα τον επιλέξουν τα μέλη της- θα λειτουργήσει ως ο γραμματέας της, αφού θα είναι αυτός που θα σημειώνει όσα στοιχεία από αυτά που λένε τα μέλη της μεταξύ τους, είναι απαραίτητα για την (προφορική και ψηφιακή) παρουσίαση που θα ετοιμάσει η ομάδα του.
Μέχρι το τέλος της διδακτικής ώρας οι μαθητές θα εργαστούν στο Εργαστήριο χωρισμένοι σε ομάδες, αφού πρώτα βρει κάθε ομάδα στο διαδίκτυο ό,τι προβλέπει το Φύλλο Εργασίας της.
Δημιουργός Σεναρίου: ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΜΠΙΚΟΣ (Εκπαιδευτικός)
Έλεγχος Σεναρίου με τα Προγράμματα Σπουδών: ΓΕΩΡΓΟΥΣΗ ΑΚΡΙΒΗ (Σχολικός Σύμβουλος)
Έλεγχος Επιστημονικής Επάρκειας Σεναρίου: ΜΑΡΑΝΤΟΣ ΠΑΥΛΟΣ (Συντονιστής)