Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 10 από 10 αποτελέσματα

Ανασκόπηση κυριότερων προγραμματιστικών δομών μέσα από την δημιουργία παιχνιδιού προβλέψεων με χρήση Scratch στο Γυμνάσιο

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Μελετώντας την ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΗ ΚΡΙΣΗ υπό το πρίσμα της ΤΕΧΝΗΣ

Διαθεματική Ομάδα, Καλλιτεχνικά / Εικαστικά, Οικιακή Οικονομία

Η Δομή Επανάληψης

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Εισαγωγή στον Προγραμματισμό με Lego Mindstorm NXT

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Εισαγωγή στη δομή επιλογής στο προγραμματιστικό περιβάλλον SCRATCH.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Βασικές εντολές σχεδίασης στη γλώσσα προγραμματισμού Logo – Εντολή επανάληψης

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Το παιδί και η παιδική ηλικία μέσα από τη Νεοελληνική ζωγραφική

Καλλιτεχνικά / Εικαστικά, Ζητήματα Εικαστικών Τεχνών

Δημιουργία Γεωμετρικών σχημάτων στη γλώσσα προγραμματισμού logo με χρήση της Δομής Επανάληψης.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Ένα βράδυ που ο Καρυωτάκης συνάντησε τον Βαν Γκογκ

Καλλιτεχνικά / Εικαστικά

Παραλλαγές στη Δομή Επανάληψης

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές