Ψηφιακά Διδακτικά Σενάρια

Εμφάνιση 1 - 9 από 9 αποτελέσματα

Αιγές, ταξίδι στο χώρο και στο χρόνο

Ιστορία (ΠΕ), Αρχαιότητα (1100 π.Χ.- 4ος μ.Χ. αι.), Θεσμοί, πολιτική οργάνωση

Βασικές εντολές σχεδίασης στη γλώσσα προγραμματισμού Logo – Εντολή επανάληψης

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Μετακίνηση ελληνικών φύλων από τον ηπειρωτικό ελλαδικό χώρο στη Λέσβο-αιολικοί μύθοι..3000χρόνια μετά η μετανάστευση συνεχίζεται

Ιστορία (ΔΕ), Αρχαιότητα (1100 π.Χ.- 4ος μ.Χ. αι.), Δημογραφία και μετακινήσεις πληθυσμών

Δημιουργία Γεωμετρικών σχημάτων στη γλώσσα προγραμματισμού logo με χρήση της Δομής Επανάληψης.

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Ολυμπιακοί Αγώνες: μια πορεία από το παρελθόν στο σήμερα

Ιστορία (ΔΕ), Αρχαιότητα (1100 π.Χ.- 4ος μ.Χ. αι.), Αθλητισμός

Η δομή επανάληψης στο προγραμματιστικό περιβάλλον SCRATCH

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

«Είμαστε όπως οι βάτραχοι γύρω από μια λίμνη»: Όταν οι Έλληνες δημιουργούν αποικίες…

Ιστορία (ΔΕ), Αρχαιότητα (1100 π.Χ.- 4ος μ.Χ. αι.), Δημογραφία και μετακινήσεις πληθυσμών

Εισαγωγή στις δομές δεδομένων Στοίβα και Ουρά με τη βοήθεια του Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές

Η έννοια της μεταβλητής και της λίστας με την βοήθεια του λογισμικού Scratch

Πληροφορική, Προγραμματισμός υπολογιστών, Προγραμματιστικές δομές